marcom online - שדרוג אתר קיים
ברירת-מחדל  |  
   
  אודות החברה


 
מרקום אונליין מציעה שירותי בוטיק באינטרנט ומחוצה לו. 
את החברה מנהלת קרן נדלר המציעה ללקוחותיה יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום השיווק.
אנו מציעים ליווי עסקי ושיווקי הכולל: - אסטרטגיה ותוכניות שיווק.
- ייעוץ וניהול מערך שיווק אונליין
   ואופליין.
- הקמת אתרים, קידום וניהול.
- פרסום בגוגל ופייסבוק.

                        נסו אותנו !

מעוניינים בהצעת מחיר אטרקטיבית ?
השאירו פרטים וניצור קשר אתכם 
 התחברות מנהלים
 
שם משתמש:
 
 
סיסמא:
 

 

 
 

 שדרוג אתר קיים

דף הבית >> שדרוג אתר קיים

האם האתר שלך מביא את התוצאות הרצויות ?
רבים עדיין רואים את אתר האינטרנט כסוג של כרטיס ביקור אלקטרוני, אך תפיסה זו אינה נכונה. כיום בעידן של חנויות אונליין, הקמת מיזם אינטרנט, סחר אלקטרוני, רשתות חברתיות, דיוור ישיר ועוד מגוון כלים, אתר האינטרנט הפך להיות זרוע שיווקית חשובה מאוד לכל בית עסק ואף ליחידת רוח בפני עצמה בחלק מהעסקים. ולכן אם יש לך אתר והא אינו מניב את התוצאות הרצויות צריך תהליך הקמת עסק באינטרנט הוא פשוט ויש רק לשדרג את הקיים ולהפוך אותו לאתר חי ונושם.


מה צריך לעשות כדי להפוך את האתר למקור רווח ?
אנחנו מאמינים בשיפור הקיים ולכן במקום הקמת עסק באינטרנט מחדש יש לבחון את האתר הקיים, ולהטמיע את הכלים הטובים ביותר עבור הצרכים של בית העסק. כל זה בשלושה שלבים:

שלב 1 – בחינת האתר מול צרכי העסק

בחירת המודל העסקי - חנויות אונליין, אתר מכירות באינטרנט, או אתר שיהיה כלי  שיווק באינטרנט בלבד.  כל זה צריך לבחון לפני ביצוע כל שינוי.
גיבוש התפעול בין האתר לעסק - בחינה של יכולת לוגיסטית ומתן שירות בעסק הקיים לצורכי אתר האינטרנט, האם בית העסק יכול לתת עבור אתר מכירות באינטרנט מענה שוטף.

שלב 2 – הכשרת תשתית וביצוע

חקר מילות מפתח, כתיבת תוכן לאתר – כדי שהאתר יהיה ממוקד ויביא את התוצאות הרצויות יש לבדוק אותו מול מתחריו, למקד את היתרון היחסי, כתיבת תוכן לאתר SEO.
התאמת הפלטפורמה הטכנולוגית –  חלק מהאתרים הקיימים יכולים להוות תשתית מצוינת עבור שינוי או הוספת תכנים, אך יהיו אתרים שההתאמה תדרוש יותר.
כלים עבור שיווק עסקים באינטרנט – שיווק האתר הוא חלק בלתי נפרד מתהליך השדרוג, ולכן יש להכין את הכלים הנכונים עבור האתר כדי שתהליך שיווק עסקים באינטרנט יהיה נכון.

שלב 3 – ניהול אתר אינטרנט
ניהול אתר אינטרנט הוא הסוד הגדול להצלחתו של אתר. הכנסת תכנים חדשים, שימוש באמצעי שיווק, ביצוע החלפות לינקים, מעקב אחר ביצועי האתר ועוד כל אלה הם הערובה להצלחה.
בשלב זה יכול בעל העסק לבחור בשתי אפשרויות –
שירות ניהול אתר אינטרנט – ניהול האתר יתבצע על ידי MarcomOnline לפי תכנית שתקבע מראש, שתכלול פגישות שוטפות עם בעל העסק ודיווח על ביצועים.
ליווי מקצועי בניהול אתר אינטרנט – כדי שהאתר ימשיך להיות דינאמי על בעל העסק לנהל אותו באופן שוטף יומיומי, אך הזרוע המכוונת יכולה להפוך אותו מניהול לא מקצועי לניהול עדכני שיביא לתוצאות הרצויות.


הקמת עסקים באינטרנט | שיווק באינטרנט | אסטרטגיה באינטרנט | קידום אתרים
הקמת עסק באינטרנט | כתיבת תוכן | ניהול אתרים | שיווק ברשתות חברתיות